فاجعه ای در دبیرستان های دخترانه + عکس
 
منجی

1869411 فاجعه ای در دبیرستان های دخترانه + عکس

 

مع‌الأسف با گذشت بیش از سه دهه از عمر گهربار انقلاب، شاهد ارتجاع برخی از دبیرستان‌های دخترانه شهر تهران به شیوه اختلاط مدارس در دوران ستمشاهی هستیم!
کشف حجاب از بانوان و اجرای طرح اختلاط دختر و پسر در مدارس ایران را می‌توان بعنوان دو یادگار شوم رضاخان در این مرز و بوم عنوان نمود که این بدعت منحوس در دوره فرزند معدومش محمدرضا نیز استمرار یافت.

خوشبختانه اما با پیروزی شکومند انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، به تأسی از قوانین شریعت تشیع، حجاب اسلامی در جامعه فراگیر شد و مدارس نیز از شیوه مختلط به حالت مجزا و مختص دختران یا پسران دانش‌آموز درآمدند.
مع‌الأسف با گذشت بیش از سه دهه از عمر گهربار انقلاب، شاهد ارتجاع برخی از دبیرستان‌های دخترانه شهر تهران به شیوه اختلاط مدارس در دوران ستمشاهی هستیم!

بر طبق اخبار واصله، مدیر دبیرستانی دخترانه و دولتی به نام “طـ…” -نام دبیرستان محفوظ است- واقع در منطقه ۱۴ آموزش و پرورش شهر تهران، علیرغم در اختیار داشتن معلمین مجرب خانم در تمامی مقاطع و رشته های تحصیلی، با مازاد اعلام نمودن ایشان، جمعی از مردان مجرد، کم سن و سال و یا حتی مطلقه(!) را بعنوان مشاور و دبیر دانش آموزان دختر بکار گرفته است!

بعنوان مثال، استفاده از دفتری مشترک برای استراحت اساتید زن و مرد در ساعات تفریح؛ بکارگیری پسرکی بیست و چندساله بعنوان مشاور تحصیلی دختران دانش آموز در مقطع چهارم دبیرستان؛ دریافت هزینه‌های اجباری گزاف مابه‌ازای تدریس دروس تقویتی توسط اساتید مرد؛ و بسیاری موارد دیگر که زبان از برشماری آنها شرمسار خواهد بود، از جمله اقدامات نابهنجار در دبیرستان نامبرده بشمار می‌رود!

IMG1573 فاجعه ای در دبیرستان های دخترانه + عکس

جالب‎تر آنکه وقتی این اقدام خارج از عرف مدیر مذکور، با اعتراض جمعی از دبیران خانم و اولیاء دانش‌آموزان متدین و صد البته معذب از حضور نامحرم در محیط مدرسه مواجه می شود، در پاسخ به ایشان توبیخ کتبی، انفصال از خدمت و در مواردی حکم اخراج صادر می‌گردد!

این خود تنها مشتی از خروارها دبیرستان دخترانه شهر تهران بود که با بی‌توجهی مسئولین آموزش و پرورش، از حالت مأمنی مَحرم سازی شده برای دختران مردم درآمده و جولانگاه آمد و شد مردان مجرد و بعضاً مطلقه شده‌اند!

در این میان با توجه به روی کار بودن دولت تدبیر و امید، انتظار آن می رود تا با برخورد قاطع و به موقع با این قبیل اعمال هنجارشکنانه که سابقاً در دوران افراط‌گرایان دوم‌خرداد نیز مسبوق بوده است، مانع از به قهقرا رفتن شعار «اعتدال» خویش باشند.

 


آپلود عکس رایگان و دائمی

نظرات شما عزیزان:

یه دوست
ساعت11:48---25 دی 1392
آنکه باید بشنود فریاد من بیدار نیست

عطر گل نرگس
ساعت0:09---25 دی 1392
یکی از قدیمی ترین موسسه های آموزشی کشور،بنیاد علمی آموزشی قلم چی است که برای دانش آموزان دختر کلاس ها و موسسه های جداگانه دارد.ولی متاسفانه میدانیم هستند موسسه های معروفی که دختر و پسر در یک کلاس و حتی بعضا دختر و پسر در صندلی های کنار هم نشسته و آموزش میبینند.(و بنده مطمئن هستم نصف بیشترشان در پایان دوره ها بجای فراگرفتن درس،راهکارهای دوستی با نامحرم را به خوبی فراگرفته اند)
پاسخ:مشکل از بعضی مسؤلین فرهنگی کشور هستش آقای عزیزی، رئیس کمیسیون اجنماعی مجلس می گه دلیل تمام این معضلات عدم توجه اکثر مسؤلین کشور به بیانات مقام معظم رهبری است.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منجی و آدرس monji92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 880
بازدید کل : 166147
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 63
تعداد آنلاین : 1



آپلود عکس رایگان و دائمی