ماجرای دفن سگهای زرد در قطعه هنرمندان بهشت زهرا
 
منجی

افسران - ماجرای دفن سگهای زرد در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به هزینه بیت المال! افسران - ماجرای دفن سگهای زرد در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به هزینه بیت المال!

گروه سگهای زرد (yellow dogs) ، یک گروه موسیقی مبتذل زیرزمینی در ایران بود که به دلیل فعالیت های ضد نظام، به ترکیه گریخت و توانست از ایالات متحده آمریکا پناهندگی سیاسی بگیرد. فعالیت آنان در آمریکا به گونه ای بود که خود را با انجام اعمالی چون نوشیدن مشروبات و روابط نا مشروع و ... نماینده واقعی جوانان ایرانی معرفی می کردند.
از جمله فعالیت های آنان ، تلاش های گسترده شان در زمینه فتنه سال ۸۸ بود. اما اخیرا که اعضای این گروه مبتذل بر سر جلب محبت رقاصه های گروه با یکدیگر اختلاف پیدا کرده بودند، طی یک درگیری گروهی ، دو نفر آنها به دست خود اعضای گروه به قتل می رسند.
نکته جالب اینجاست که معاون هنری وزیر فرهنگ، با صرف هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان از بودجه بیت المال ، اجساد این جوانان را به ایران انتقال داده و در قطعه هنرمندان دفن میکند!
این اقدام ، با اعتراض گسترده هنرمندان مواجه شده.


آپلود عکس رایگان و دائمی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منجی و آدرس monji92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 824
بازدید کل : 166091
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 63
تعداد آنلاین : 1



آپلود عکس رایگان و دائمی